Sunday 29 July 2012

Adakah ia filem Bollywood yang menunggu untuk tarikh keluaran? - Datuk M.SARAVANAN


Dakwaan mengenai seorang pemimpin MIC Perak terkemuka yang mempunyai hubungan seks dengan pekerja seks adalah tidak masuk akal, Naib Presiden MIC Datuk M Saravanan berkata, kerana tidak ada bukti kukuh yang telah dikemukakan.

"Ia semua pembohongan! Marilah kita bercakap secara logik. Dengan berita pilihan raya di seluruh sudut, ia adalah peluang keemasan untuk sesiapa yang mahu merosakkan kredibiliti seorang pemimpin, "kata Saravanan ketika dihubungi hari ini.

Timbalan Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar menolak tuduhan terhadap pemimpin MIC Perak, berkata "ia hanya sandiwara".

"Jika pembankang mendakwa bahawa mereka memiliki video, apa yang mereka tunggu? Mereka akan harus terbitkan sekarang, sama ada sepenuhnya atau bahagian demi bahagian, "katanya.

Saravanan berkata, dakwaan tersebut adalah untuk membangkitkan rasa tidak puas hati terhadap MIC dan bertujuan untuk "memupuk pendapat" yang memudaratkan individu.

Malaysiakini tidak dapat menghubungi individu yang dikaitkan dengan video untuk mengesahkan tuntutan itu.
'Jika Prihatin, Datanglah kepada Pihak Pertama'

"Tiada apa yang luar biasa kepada perkara-perkara ini, tetapi ini adalah hanya taktik kotor untuk memudaratkan individu. Adakah anda fikir ia adalah sebuah filem Bollywood yang menunggu untuk tarikh keluaran? Keluarkanlah video jika apa yang kamu katakan adalah benar, "katanya.





Pepatah mengatakan "BERANI KERANA BENAR".....

No comments:

Post a Comment